czwartek, 16 października 2014

Prolog. #0

W Chicago od dawna nie dzieje się nic dobrego. Nowi władcy, przejęli państwo, burząc dotychczasowy spokój. Na terytorium, zaczęły się zamieszki. Ludzie mówią, iż dotarły do nas potwory z innego wymiaru. Ludzie inni, ludzie posiadający moce nadprzyrodzone. Odmieńcy. Nie wiadomo do końca skąd pochodzą i dlaczego są inni. Wiadomo tylko jedno - trzeba ich unicestwić.

Wszyscy muszą współpracować. Musimy być silni, dlatego właśnie powstały obozy treningowe. Każdy chłopiec i dziewczynka w wieku 6 lat, trafia do własnej frakcji. Oddzielne płciowo miejsca, mają na celu wyszkolenie najbardziej przebiegłych, chytrych, sprytnych oraz zimnych wojowników. Każde z nich, ma swój obowiązek ratowania państwa. Ciąży na nich wielka odpowiedzialność. Wojna dopiero się rozpoczyna.

Podpis i pieczęć:
Najwyższy Zarząd Kapitolu. 

Nie pamiętam swoich rodziców. Nie wiem nawet, jak mają na imię. Do obozu  trafiłam w wieku czterech lat, więc to rekord. Powszechnie uznaje się za wiek "oczyszczenia" 6 lat. A więc i tutaj jestem inna. Gdzie jeszcze? Cóż, przekonacie się sami. Jestem sobą i posiadam jeszcze wiele zagadek.


~Rachel


Wiem, że oni kontrolują nasze umysły. Wiem też, że robią to po to, aby coś osiągnąć. Muszę tylko się dowiedzieć, po co to wszystko. Mówią na mnie Blood, chodź prywatnie jestem Justin. Rachel i ja posiadamy coś, co powinniśmy ukrywać. Zresztą, ona jeszcze o niczym nie wie. Nie wie, jacy jesteśmy potężni. Już wkrótce, Rachel. Wkrótce.

~Blood.


Ta historia nie miała prawa przydarzyć się im. Nie miała prawda zaistnieć.
__________________
No i wrreeeeeeeszcie, po dość długim zwlekaniu mamy prolog, który praktyczne nic nie mówi, ale myślę, że nieco.. hm.. interesuje. ;)
Co myślicie o postaciach? :)
Przypominam o obejrzeniu zwiastuna oraz bohaterów w odpowiednich zakładkach tutaj
< -----------
+ Pamiętajcie o drugim moim blogu: <klik>

~ Drew.

Liczę na szczere opinie! Pomóżcie proszę rozsławić bloga! :)

11 komentarzy:

  1. OMG,Super!!!
    Extra fabuła !
    Już się zakochałam w tym ff ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde twoje opowiadanie jest wspaniałe i wiem, że to będzie dokładnie takie same , z resztą prolog już to pokazuje :) Jest taki nsbdhfwjemd Po prostu genialne! Strasznie mnie zaintrygował. Na pewno będę czytać <3
    ineedangelinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie i dobrze, ze wiele nie zdradza, bo wtedy ma się ochotę wiedziec, co będzie dalej. Nie mogę się doczekac pierwszego rozdziału! :)
    Zapraszam tez do siebie: hidden-enemies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog jak i zwiastun <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie. Coś czuję, że jest to kolejny blog, który zostanie dodany do mojej kolekcji "czytanych" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja tu wyczuwam zalążek Igrzysk Śmierci? Czegoś, co ostatnio pokochałam? Mogę się mylić, ale cokolwiek by to nie było, na pewno będzie genialne, ponieważ pisane przez Ciebie. Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę, że dodałaś rozdział pierwszy. Życzę weny ;*
    final-justice-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prolog!!! Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa, świetne, a świetne, bo piszesz to TY !! Każde z dwóch (bo tyle narazie czytam/zaczęłam czytać) opowiadań / ff, jest świetne a przedewszystkim bardzo, ale to bardzo wyjątkowe i oryginalne. Jeszcze nigdy nie wiedziałam opowiadań o takiej tematyce jak to, albo to drugie o Justinie&Rose. Mam nadzieję, a tak naprawdę wiem, że to opowiadanie będzie tak samo dobre, albo i lepsze niż Justin&Rose. Zyskalas nowa czytelniczke Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O tych frakcjach to kojarzy mi się to z Niezgodną, ale to tylko prolog, więc idę czytać dalsze rozdziały. Pozdrawiam, bo nwm czy potem będę komentować, jak to mam w zwyczaju! ;)

    OdpowiedzUsuń